Een kijkje bij S.V. Honselersdijk
woensdag 30 mei 2007

In de laatste kijk in Groot Naaldwijk van dit seizoen zien we als clubmannen deze maand Bas Ophorst en Ben de Koning van de sponsorcommissie. Enkele uitspraken: 'Ik zeg altijd je moet niet denken dat je rijk wordt van dat bord. Je doet het voor de jeugd van SVH...' en 'Als het moet gaan we ergens tien keer naar toe.' En de sponsoren zijn trouw bij S.V. Honselersdijk! Ook zien we in de picture sponsor Boeters Ketelconstructie met een foto van de trotse JG1 in de nieuwe outfit. In Wie de jeugd heeft geeft onze TC voorzitter aan hoe belangrijk het elftal Onder 23 jaar voor de vereniging is en de mix van routine en jeugd in de selectie. Tevens lezen we 'De kantine is weer tip top dankzij De Werkplaats' Iedere maandag komt de vaste groep naar De Strijphorst. De Werkplaats is een initiatief van de stichting Ipse en Het Westerhonk en heeft tot doel om mensen met een verstandelijke beperking door middel van werk een zinvolle dagbesteding te geven. Een mooi initiatief!

Sosef & v/d Knaap