Nieuwsflits 27 december: Lyra - S.V. Honselersdijk de mooiste?
zaterdag 27 december 2003

Op de website van Lyra is het volgende te lezen 'De nacompetitie wedstrijd tussen Lyra en Honselersdijk op 31 mei jl. bij v.v. Maasdijk was voor velen onder de 121 stemmers de overtreffende trap van geweldig. Rookpotten, spandoeken, 2.500 toeschouwers en een onzekere afloop van de wedstrijd waren ingredienten om het uiteindelijk bij velen een onvergetelijke indruk achter te laten. Maar liefst 43,8% koos voor deze wedstrijd.' Altijd aardig om te lezen dat de inbreng van S.V. Honselersdijk bij de genoemde punten zo gewaardeerd wordt. Die andere wedstrijd waarop gestemd kon worden zijn wij al lang vergeten. De webredactie kan zich echter wel voorstellen, dat je een cadeautje niet snel vergeet...

jem-id