Een kijkje bij S.V. Honselersdijk
dinsdag 24 april 2007

In Groot Naaldwijk zien we 'In de picture' één van onze trouwste sponsors Autobedrijf Auto Honsel van Jan Peter en Ferry Schrama. Auto Honsel neemt na zeven jaar de sponsoring van het openingstoernooi van Telako over. Ook zien we Trudie van Giesen als Clubvrouw van de maand. Mooie anekdote van deze echte vrijwilligster '... een bezoek aan de Amsterdam Arena. Er was een kind dat zich afvroeg of ze hier maar één veld hadden.' Trudie is nu herstellende van een operatie aan de schouder en wij wensen haar een spoedig herstel toe. Ook zien we een foto van kampioen E2 en het maandelijkse interview met de voorzitter van de TC. Deze keer over de toernooien. De totale pagina verschijnt op een later moment in pdfformaat.

Condubouw