Avonturen op de bijvelden
dinsdag 27 maart 2007

Vandaag drie uitwedstrijden van de senioren in het zonnetje: veel doelpunten voor het vierde en zevende en een gevoelig verlies voor het zesde. Toch zijn hebben zij nog alles in eigen hand in de strijd om het kampioenschap.

NOOTDORP - SV HONSELERSDIJK 4: 1-5

"Op zaterdag stonden er dertien fitte spelers klaar om te vertrekken richting Nootdorp, alleen was iedereen vergeten dat we ook nog een (gewaardeerde) leider hebben, die gelukkig tijdig in de gaten had dat bijna de verkeerde tas met tenues meegenomen werd. Nadat hij de juiste tas van boven gehaald had zag hij nog juist de laatste auto het parkeerterrein afrijden, waarna uiteindelijk Peet terugkeerde om hem op te halen."

"Halverwege de 2e helft was het Marco die uit een vrije schop de wedstrijd definitief besliste, waarna Leo even later beheerst de 1-5 in wist te tikken. Nootdorp stelde hier nauwelijks wat tegenover, behalve steeds meer overtredingen zonder dat men (op een aanslag op Richard na) echt over de schreef ging."

DSVP - SV HONSELERSDIJK 6: 1-0

"We hebben nogal wat leed in het elftal: Paul had weer eens geen zin, Opa moet waarschijnlijk een kunstlies en Richard had nog wat last van zijn oog, dus we moesten de opstelling wat aanpassen: een 5-3-2 opstelling. We dachten, die Noor is nu al doorgedraaid om met 5 spitsen te gaan voetballen en 2 man in de achterhoede, maar gelukkig ging de Noor met 5 man achterin spelen."

"Helaas was het niet genoeg en we verloren deze wedstrijd met 1-0 waar zeker een gelijk spel op zijn plek was geweest. Jongens, al met al een puike wedstrijd van ons allen. Alleen dit keer was het geluk niet aan onze zijde. Gewoon nog ff 3 keer winnen en dan ..."

DELFIA - SV HONSELERSDIJK 7: 4-4

"Dat de sterren niet echt wakker waren bleek al snel toen er binnen 10 minuten tegen een 2-0 achterstand werd aan gekeken. Dat de sterren niet wakker waren was echter zeer onwaarschijnlijk. Roelof had namelijk een trucje bedacht om iedereen alert te maken, namelijk de shirts niet wassen. Dit leverde uiteraard een prettige luchtkwaliteit in de kleedkamer op."

"In de laatste 20 minuten kregen de sterren dan ook steeds meer kansen op de 5-3 en met name Marc, Richard en Steve lieten het afweten in de afwerking. In de allerlaatste minuut kun je dan verwachten dat de tegenstander 4-4 maakt en dat geschiedde."

Van der Meer verzekeringen