Avonturen op de bijvelden
dinsdag 27 februari 2007

Ook in de lagere regionen van het amateurvoetbal zijn teams van s.v. Honselersdijk. Een greep uit het nieuws van de elftallenpagina's:

HOEKSE BOYS - HONSELERSDIJK 4 2-4

"Zoals de laatste weken steeds gebruikelijker wordt, kon er ongeveer tien minuten na het verzameltijdstip afgereisd worden naar de Hoek, voor een wedstrijd in het kader van de vierde ronde van de Amstel/Gatorade/KNVB-beker (doorhalen wat niet van toepassing is). "

"Even leek Hoekse Boys nog terug te komen in de wedstrijd, want een speler kreeg de bal tussen drie verdedigers nog voor het doel, waarna de aanvaller simpel binnen kon tikken: 2-3. Binnen twee minuten echter stelde Marco orde op zaken door na een goede individuele actie de keeper met een diagonaal schot te passeren en zodoende de eindstand op 2-4 te bepalen."

HONSELERSDIJK 7 - NOOTDORP 4-0

"Even daarna kwam toch echt het hoogtepunt van de dag. Net een superieure schijnbeweging zette Mike zijn man te kijk om vervolgens met een subtiel balletje Barry weg te sturen. Deze lette uiteraard niet volledig op en kreeg de bal in 2e instantie mee om met zijn uit zijn sloffen geschoten sok de keeper te passeren. Met een zwaarbevochte 2-0 russtand gingen de sterren de rust in vol goede moed naar de 2e helft."

"In de 2e helft kwamen er ook volop kansen voor het 7e. Na enkele mislukte kopballen was het Frank welke met zijn 2e de 3-0 binnekopte. Erik zorgde na zijn wintersport voor de 4-0 met een bekeken schot. Daaruit blijkt maar weer dat erik zijn beste wedstrijden speelt wanneer hij in een roes zit, net als toen hij verliefd was."

HONSELERSDIJK 8 - 'S GRAVENZANDE S.V. 1-1

"Er ontstond een gelijkopgaande wedstrijd. De Sport kwam uiteindelijk op voorsprong doordat 3 tegenstanders ineens voor keeper Henk opdoken. Er was nog appel voor hands, maar de bal verdween uiteindelijk in de goal (0-1)."

"De 1-1 kwam toch op het niet aanwezige scorebord. Sjorrus gaf met zijn chocoladebeen de bal voor en Ollie kopte feilloos de 1-1 tegen de touwen. Er ontstond daarna een sportief en boeiend voetbalgevecht, maar gescoord werd er niet meer."

Prins Group