Terecht verlies
zondag 17 augustus 2003

Semper Altius bleek net als vorig jaar tijdens het Telake toernooi sterker. Na 25 minuten werd het 0-1 en pas daarna kwam S.V. Honselersdijk aan aanvallen toe. Dat leidde tot een paar kansen. Na de rust probeerde S.V. Honselersdijk wel druk te zetten, maar de doelpunten vielen aan de andere kant. Toch kreeg S.V. Honselersdijk kansen, maar niet één deed het net bollen. Zoals te zien op de foto.
Ook het tweede en derde verloren hun vriendschappelijke wedstrijd en met 1-3 van KRV 2 en 0-4 van Naaldwijk 2.
A1 verloor de tweede vriendschappelijke wedstrijd tegen RKSVM met 5-1, nadat afgelopen woensdag met 4-2 van Naaldwijk was gewonnen. C1 won met 11-0 van KMD, dat duidelijk een maatje te klein was.
Ook deze kans gaat verloren...

Van der Meer verzekeringen