Een kijkje bij S.V. Honselersdijk
woensdag 31 januari 2007

In Groot Naaldwijk een hele pagina S.V. Honselersdijk! De clubman/vrouw van de maand zijn Klaas v.d. Eijk en Toos Slaman. Samen goed voor vijftig jaar kantine dienst bij de vereniging. 'Het wordt daarom straks nog vechten voor ons plekje' grapt Klaas (Er zijn tegenwoordig veel jonge vrijwilligers). Toos: 'Het is heel gezellig. De meiden van M1 hebben zich spontaan opgegeven.' en 'Als ze roepen dat ze aan de beurt zijn, zeg ik wel eens: 'Kom er dan zelf eens achter staan.' In de picture de F1 en F2 met sponsor Moek v.d. Meer Agrarisch Loonbedrijf. De voorzitter van de Technische Commissie geeft in de rubriek Wie de jeugd heeft... aan zeer content te zijn met het trainerskorps voor het nieuwe seizoen. En er staat meer info over het Feyenoord Socces Camps van 31 juli tot en met vrijdag 3 augustus. Formulieren voor inschrijving zijn binnenkort verkrijgbaar.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek