Een kijkje bij S.V. Honselersdijk
woensdag 3 januari 2007

Het eerste kijkje van dit jaar in Groot Naaldwijk levert leuk leesvoer op. De voorzitter vindt dat S.V. Honselersdijk 'staat als een huis' en kijkt nog kort terug op 2006. Clubvrouw van de maand is wedstrijdsecretaris C en D jeugd Marjet v.d. Wel. Al ongeveer tien jaar actief als vrijwilligster binnen de Sport Vereniging. Marjet is ook al jaren één van de drijvende krachten achter de succesvolle zaaltoernooien in de Sosefhal. Zoals ze aangeeft 'Het organiseren op zich is gewoon leuk en als iedereen het weer naar zijn zin heeft en graag weer terugkomt, geeft dat een goed gevoel.' Ook onze voorzitter van de TC zien we terug in deze uitgave met Wie de jeugd heeft... Trainers, techniek, interne scouts, zeker even lezen. In de picture staat het zesde seniorenelftal met als sponsor WBE Decoratiegroen. Vers van de pers is dat Feyenoord Soccer Camps van 31 juli tot en met 3 augustus 2007 naar De Strijphorst komt. Opgeven kan vanaf februari voor jeugd in de leeftijdsgroep van zes tot en met veertien jaar. Meer informatie daarover volgt.

Condubouw