Een kijkje bij S.V. Honselersdijk
dinsdag 28 november 2006

In Groot Naaldwijk is voor de tweede maal een volle pagina over S.V. Honselersdijk te vinden. In de picture staan de F3 en D2. Beide teams voorzien van een nieuwe outfit door Steeland B.V. en Wematrans. Als clubman/vrouw van de maand zien we twee leden van verdienste op de foto. Ook zijn ze aan het woord: Dick Koelewijn en Jan van Marrewijk sr. Volgens Dick is Wim van Zwam 'de allerbeste die Honselersdijk ooit heeft gehad'. Ook Jan heeft een uitspraak waar het interview mee wordt afgesloten: 'Het sportpark is mooier dan de resultaten van het eerste elftal.' Verder lezen we in Wie de jeugd heeft... hoe de Technische Commissie is opgebouwd, met senioren en jeugd geïntegreerd. En geeft onze voorzitter van de TC Jaco de Wijs aan, dat clubcultuur er voor zorgt dat we scherpe en pittige discussies niet uit de weg gaan. 'Mede daardoor groeien we nog als organisatie nog steeds.' Tevens zien we een aankondiging van het kerstrad op 23 december, de zaaltoernooien die starten op 9 december en de techniektrainingen. Een echte vereniging zoals u kunt lezen.

Zoomin'