HVO over de wedstrijd
dinsdag 7 november 2006

Een uitgebreid verslag van de verloren uitwedstrijd van het eerste tegen HVO op hun website. Enkele fragmenten:

"Tegen het zeer zwakke Honselersdijk werden de 3 punten met billenknijpen binnengehaald. Wederom slaagde HVO er niet om een wedstrijd die in de knip zat professioneel uit te spelen. Een “veilige” 3-0 voorsprong werd bijna weer uit handen gegeven. "

"Met nog 25 minuten te gaan was het alweer 3-2. Invaller Hendrik Koene zorgde met 2 knappe goals voor de aansluiting. Eerst tikte hij een voorzet van rechts goed binnen en vervolgens kopte hij geheel vrijstaand de 3-2 binnen."

"Het bleef dus spannend tot het laatste moment, maar uiteindelijk konden de bewoners van de Zwanensingel wel de drie punten aan het totaal toeschrijven."

Het complete verslag is te vinden op de (overigens zeer originele) website van HVO

Van Dijk Brouwer Installatietechniek