S.V. Honselersdijk gelijk tegen MVV'27
zondag 29 oktober 2006

Deze spannende wedstrijd eindigde zoals die begon met 0-0. En daar zag het de hele wedstrijd niet naar uit. S.V. Honselersdijk startte goed, de eerste twintig minuten speelde het elftal van Marcel Wieser agressief en aanvallend. Het leverde niet veel kansen op, maar toch. MVV'27 kroop af toe gevaarlijk uit hun schulp. Na de rust wederom een aandringend S.V. Honselersdijk. Helaas moest Tom Lobert met een gebroken sleutelbeen als vroeg in de tweede helft vervangen worden. Beterschap! De wedstrijd was pittig. Zo pittig dat één van de spelers van MVV'27 met rood van het veld moest. S.V. Honselersdijk kreeg een aantal uitstekende kansen o.a. via Mike Mast en in de laatste minuten via invaller Peter v.d. Valk (zie de foto's). Helaas viel de bal niet in de binnenkant van het net. Het leverde wel een punt op, want ook MVV'27 wist uit de weinige kansen niet te scoren.

Prins Group