S.V. Honselersdijk thuis tegen Naaldwijk
donderdag 7 september 2006

De eerste derby van dit seizoen is gelijk aan het vorige seizoen. Ook toen speelde S.V. Honselersdijk de tweede wedstrijd thuis tegen Naaldwijk. Die thuiswedstrijd tegen Naaldwijk werd tot genoegen van de penningmeester op twee zaterdagen gespeeld en beide helften eindigden in 0-0 (de wedstrijd werd door het slechte weer gestaakt). De statistieken zijn morgen nog steeds niet in het voordeel van het eerste elftal. Van de voorgaande 16 onderlinge confrontaties won het eerste er drie, verloor er zes en speelde zeven maal gelijk. Ook de vriendschappelijke wedstrijd in het Telakotoernooi ging in augustus verloren (1-2). De laatste overwinning dateert van 3 november 2001 (4-0). Gelukkig is het een derby en dan weet je het maar nooit! We verwachten zaterdag een spannende pot voetbal en we hopen natuurlijk op drie punten. Succes mannen!

Condubouw