Patrick v.d. Ende neemt afscheid
vrijdag 11 augustus 2006

Tijdens de wedstrijd S.V. Honselersdijk - Naaldwijk (zaterdag om 14:00 uur) neemt Patrick v.d. Ende afscheid van het eerste elftal. In Groot Naaldwijk staat een leuk interview met deze echte S.V. Honselersdijk speler. In het voorjaar van 1990 werd de toen 17-jarige Patrick door trainer Kees v.d. Kolk bij het eerste elftal gehaald. Zestien jaar later en ruim 400 wedstrijden in het eerste elftal is om trots op te zijn. Zijn favoriete elftal: Janco Koole; laatste man Marco Gardien; link Jasper Bravenboer; rechts Nicolai Krom; voorstopper Lennart Kester; een ruit op het middenveld met Sander Noordermeer (punt naar achter) Randy v.d. Ende; Marino Kester, achter de spitsen Hans de Wijs en een voorhoede met Leo Lievaart en mezelf. Als trainer Herman van Dinten voor de teamspirit en Roy Wasmus voor het trainen. Dat is een mooi team.

Condubouw