Telakotoernooi en nog meer...
dinsdag 8 augustus 2006

Donderdag 10 en zaterdag 12 augustus zal alweer de 6e editie van het TELAKO toernooi gespeeld worden. Dit is een toernooi voor 1e elftallen.

Op zaterdag zal tijdens de wedstrijd S.V. Honselersdijk - Naaldwijk afscheid genomen worden van Patrick v.d. Ende als selectiespeler van de S.V. Honselersdijk. Patrick heeft vele jaren en ruim 400 wedstrijden in het 1e elftal gespeeld. Patrick zal niet verloren gaan voor de vereniging aangezien hij sinds vorig seizoen trainer is van de C1.

Tevens zal het tenue gepresenteerd worden met daarop de naam van de nieuwe shirtsponsor voor de komende drie jaar van Schildersbedrijf Sosef – v.d. Knaap uit Honselersdijk.

Het wedstrijdprogramma voor beide dagen is als volgt:
Donderdag 10 augustus: aanvangstijd: 19.00 uur
S.V. Honselersdijk – D.S.V.P.
Forum Sport – Naaldwijk (zaterdag )

Zaterdag 12 augustus: aanvangstijd: 14.00 uur
S.V. Honselersdijk – Naaldwijk (zaterdag)
D.S.V.P. - Forum Sport

Alle wedstrijden zullen gespeeld worden op sportpark De Strijphorst te Honselersdijk.

Sosef & v/d Knaap