Jeanet luidt de 'klaverjasnoodklok'
woensdag 29 maart 2006

Onze organisator Jeanet doet een laatste poging om de kuil vol te krijgen met kaarters.
'Na het succes van de halve marathon klaverjassen in de kantine van de Sport Vereniging probeer ik regelmatig (1maal per maand) de kuil weer vol te krijgen voor een avondje klaverjassen. Helaas wil dit niet erg lukken. Iedere maand kaart ik met 3 tafeltjes. Dit vind ik onvoldoende om mee door te gaan. Hier dan een oproep. Kom zo eens een potje klaverjassen. Dit gaat niet met het mes op tafel. Dus ook beginners zijn van harte welkom. Verras me en zorg 31 maart voor een volle kuil. Het inschrijfgeld is 2.50 euro. We willen rond de klok van achten beginnen en neem gerust je zus broer zwager of buurman mee. Ook niet voetballeden zijn van harte welkom.' Dit verzoek ondersteunen we van harte. Kom op kaartliefhebbers, warm je op voor de zaterdag en leg een kaartje bij Jeanet.

Zoomin'