S.V. Honselersdijk wint van MVV'27
zondag 19 maart 2006

Het eerste elftal pakte drie dure punten in de strijd om behoud van het tweede klasseschap. Al in de 11e minuut maakte Mike Mast de 0-1, tijdens een sterk eerste kwartier van S.V. Honselersdijk. MVV'27 probeerde daarna de wedstrijd naar zich toe te trekken, maar kreeg geen uitgespeelde kansen. De tweede gaf een consoliderend S.V. Honselersdijk te zien, dat geen kansen weg gaf. Het ging zelf wat slordig om met balbezit en kreeg daardoor ook geen uitgespeelde kansen. Uit het niets maakte MVV'27 een kleine twintig minuten voor tijd de 1-1. Het was echter opnieuw Mike Mast die in de 80e minuut de 1-2 aantekende. De wedstrijd werd door een zichtbaar geïrriteerd MVV'27 grimmiger. Helaas leidde dat na een schandalige overtreding tot een knockout van onze speler Jim Hogervorst. De scheidsrechter lastte daarop een afkoelingspauze in. De nog te spelen blessuretijd van vijf minuten leverde geen doelpunten meer op.
Op de site van MVV'27 zijn foto's van de wedstrijd te zien. Daar komt ook de foto van de superieur spelende Lennart Kester vandaan.

Prins Group