S.V. Honselersdijk in het nieuws
maandag 20 februari 2006

We treffen wederom Hans Bos als verslaggever bij de wedstrijd tegen 's-Gravendeel. In Sportwereld van het AD opent het artikel met de kop 'Honselersdijk behoudt aansluiting'. Wat teksten uit het artikel 'Honselersdijk zorgde ervoor dat de toevoer naar de aanvaller werd afgesneden. Het leek een afdoende wapen om tot succes te komen, maar kort voor de rust ontsnapte Spier toch aan de aandacht...' en 'Honselersdijk had toch al pech in het eerste kwartier.' en 'Mast had in de slotminuut nog uitzicht op 1-2...' en als laatste 'Een goede sfeer zal de basis zijn voor puntenwinst de resterende vijf competitieduels...' Dat houden we vast mannen en begeleidende vrouwen!
Verder is op de website van 's-Gravendeel een verslag van de wedstrijd te lezen.

Sosef & v/d Knaap