Verlies S.V. Honselersdijk
zondag 5 februari 2006

Het eerste elftal verloor met 0-1 van Rozenburg. De wedstrijd gaf in het eerste kwartier een aanvallend S.V. Honselersdijk te zien. Echter zonder dat dit kansen opleverde. Hetzelfde gold voor de gasten. Ofwel de teams bleven in evenwicht. S.V. Honselersdijk kreeg voor de rust een kans (zie foto 2), die er helaas niet in ging. De tegenaanval van Rozenburg leverde wel de 0-1 op. S.V. Honselersdijk probeerde na rust druk te zetten, maar ook dat leverde nauwelijks kansen op. De wedstrijd werd opgeschrikt door een botsing tussen keeper Tom van Schie en Pieter Selhorst van Rozenburg. De wedstrijd werd een half uur onderbroken, tot een ziekenauto de onfortuinlijke Pieter Selhorst naar het ziekenhuis vervoerde. Op de website van Rozenburg is te lezen, dat Pieter een gebroken en gekneusde enkel heeft opgelopen. Sterkte met het herstel!
Na de hervatting drukte S.V. Honselersdijk tegenstander Rozenburg terug, maar ook in die fase kregen het eerste nauwelijks kansen. Geen punten dus. Volgende week weer nieuwe kansen.

Zoomin'