S.V. Honselersdijk op herkansing
donderdag 26 januari 2006

Zaterdag om 14:30 uur staat opnieuw de uitwedstrijd tegen 's-Gravendeel op het programma. De KNVB heeft in ieder geval een week de tijd gehad om een scheidsrechter te plannen. Dat moet lukken. Dat is echter nog maar de vraag met het weer. Vriezen en dooien, dat geeft op het veld in ieder geen glad gestreken plooien. Nu we het toch over velden hebben. Volgens onze kenners in de afgelopen Ballade van AD/Sportwereld, zou er ook een kunstgrasveld voor veld 1 moeten komen. Het hoofdveld was immers een aanfluiting. Dat wordt lastig bij de Gemeente gezien de discussies over de randweg. Op de website van Westlandia staat een pleidooi voor meer velden, dat bekend voorkomt. Tip: neem meer kunstgrasvelden, dan kun je altijd trainen en meer wedstrijden spelen met dezelfde kwaliteit grasmat. Terug naar de wedstrijd van zaterdag. Het blijft voor onze mannen punten sprokkelen. Wie weet deze zaterdag. De stemmers in de poll geloven zeker in een punt (67%).

Condubouw