S.V. Honselersdijk opent tegen Lyra
donderdag 12 januari 2006

De eerste competitiewedstrijd van dit jaar is gelijk tegen de nummer 1 van de ranglijst. S.V. Honselersdijk speelt zaterdag om 14:30 thuis tegen Lyra, dat met zeven punten voorsprong stevig op de eerste plaats staat. En een periodetitel op zak heeft. In de uitwedstrijd bleek Lyra, door met 6-3 te winnen, duidelijk een maatje te groot voor S.V. Honselersdijk. Toen schreef de webredactie al 'Twee zaken werden duidelijk deze middag; Lyra is een zekere titelkandidaat en S.V. Honselersdijk is dat duidelijk niet.' Toch zal de wedstrijd van zaterdag op zichzelf staan en wie weet zit er een verrassing in de lucht. In het seizoen 1998-1999 won S.V. Honselersdijk thuis met 1-0 en toen promoveerde Lyra (ook?) naar de eerste klas.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek