Onverdiend verlies S.V. Honselersdijk
zondag 20 november 2005

Het eerste elftal verloor thuis met 1-2 van NTVV. Al na zeven minuten keek S.V. Honselersdijk tegen een achterstand aan. Het duurde een half uur voordat het eerste deze klap te boven was. Het leidde tot slechts één kans. Na de rust begon S.V. Honselersdijk energiek aan de tweede helft. In de 47e minuut was het meteen raak door Mike Mast. NTVV kwam onder druk en het eerste kreeg een aantal kleine kansen. En had twee strafschoppen moeten krijgen (zie de eerste foto). NTVV beperkte zich tot hard countervoetbal en schroomde niet om het tempo uit de wedstrijd te halen. De verzorging is dit seizoen dan ook niet zo vaak in het veld geweest als bij deze wedstrijd (Suus op de tweede foto). Helaas sloeg in de 85e minuut NTVV toe uit één van de spaarzame counters. Jammer, maar niet getreurd. We hebben immers nog elf wedstrijden om in ieder geval op de plaats te blijven waar we nu staan: de vierde van onderen.

Van der Meer verzekeringen