Half dozijn tegen Monster
zaterdag 8 oktober 2005

S.V. Honselersdijk won met maar liefst 6-0 van Monster. Een eindstand die voor de rust zeker niet in de lijn der verwachting lag. Het eerste speelde goed van het doel af en probeerde Monster al snel onder druk te zetten. Dat leverde echter niet veel kansen op. Ook voor Monster niet trouwens, dat vrij tam aan de wedstrijd begon. De laatste tien minuten voor de rust leverde wat meer kansen op. S.V. Honselersdijk scoorde echter niet en onze keeper hield met een uistekende redding de 'nul'. Vlak voor rust kreeg het eerste na een duidelijke handsbal een strafschop, die goed door Patrick v.d. Ende keurig werd ingeschoten. De 1-0 ruststand stond niet lang op het scorebord. Binnen drie minuten na de rust ontkwam de scheidsrechter er niet aan weer een strafschop te geven. Ook nu weer een handsbal. Patrick v.d. Ende maakte ook deze (zie de foto). Monster moest nu meer komen en gaf daardoor veel ruimte weg. Mike Mast profiteerde daar twee keer fraai van. In de 56e en de 72e minuut (zie de tweede foto). In de 76e minuut was het weer raak en nu door Patrick v.d. Ende (zie de derde foto). Monster zette wel druk maar kreeg geen echte kansen. De 6-0 kwam op naam van Eric van Velden.
De tweede overwinning van S.V. Honselersdijk, twee keer de nul en meer doelpunten gemaakt dan in de voorgaande wedstrijden bij elkaar. En de grootste overwinning onder trainer Roy Wasmus. Nu het grote Oranje nog.

Zoomin'