S.V. Honselersdijk thuis tegen Monster
donderdag 6 oktober 2005

Ruud Zuyderwijk maakt zich op voor confrontatie met 'kwelgeest', opent AD Sportwereld gisteren. In een interview met de spits van Monster komt naar voren dat Lennart Kester wordt bedoeld. 'Ja, daar kijk ik erg naar uit', grapt de aanvaller annex middenvelder. 'Een lastige tegenstander voor mij.' Dat is een mooi compliment voor onze voorstopper. De opstap naar de wedstrijd van zaterdag is hiermee gemaakt. Vorig seizoen won Monster met 1-2. De uitwedstrijd werd met 1-2 door S.V. Honselersdijk gewonnen, terwijl de vorige thuiswedstrijd een winst van 1-0 gaf. Monster heeft drie punten meer dan S.V. Honselersdijk, en zal zoals gebruikelijk weer voor iedere meter strijden. Het eerste elftal hoopt de stijgende lijn van vorige week door te zetten. Laten we in ieder geval een punt op De Sprijphorst houden.

Van der Meer verzekeringen