Eerste winst en afscheid
zondag 14 augustus 2005

S.V. Honselersdijk won de tweede wedstrijd van het Telakotoernooi met 1-0 van tweedeklasser DSVP. En daarmee de eerste oefenwedstrijd. Het doelpunt werd kort na rust gemaakt door Jerry v.d. Meer. Het eerste elftal speelde aanzienlijk beter dat afgelopen donderdag en dat resulteerde in diverse kansen voor en na de rust (zoals op beide foto's is te zien). Vooral het eerste kwartier na de rust zag er goed uit. Daarna verloor S.V. Honselersdijk de slag op het middenveld en kreeg ook DSVP kansen. Daar kan in de voorbereiding nog mooi aan gewerkt worden. Op deze dag werd tevens afscheid genomen van twee eerste elftal spelers: Erwin Bouwman gaat in het tweede spelen er richt zich op een trainerscarriƩre. Peter v.d. Valk keert terug naar oude liefde Quintus. Met dank en veel succes verder. De foto is van Marja van Dam.

Condubouw