S.V. Honselersdijk uit tegen NTVV
zaterdag 7 mei 2005

Het eerste elftal staat voor een echte finale vandaag. De uitwedstrijd tegen NTVV moet worden gewonnen om zeker te zijn van behoud in de tweede klasse. De thuiswedstrijd werd met 3-1 gewonnen, maar dat zegt in dit soort finales natuurlijk niets. Op de website van NTVV staat aangegeven wat er bij winst, verlies en een gelijkspel gebeurt. Toegevoegd is de situatie van S.V. Honselersdijk:
* winst NTVV - verlies Maasdam: NTVV veilig - S.V. Honselersdijk nacompetitie
* winst NTVV - gelijkspel Maasdam: NTVV veilig - S.V. Honselersdijk speelt beslissingswedstrijd tegen Maasdam (voor rechtstreekse degradatie of nacompetitie)
* winst NTVV - winst Maasdam: NTVV nacompetitie - S.V. Honselersdijk degradeert
* gelijkspel NTVV - verlies Maasdam: beslissingwedstrijd tegen Maasdam (voor rechtstreekse degradatie of nacompetitie) - S.V. Honselersdijk veilig
* gelijkspel NTVV - gelijkspel Maasdam: NTVV degradeert - S.V. Honselersdijk veilig
* gelijkspel NTVV - winst Maasdam: NTVV degradeert - S.V. Honselersdijk nacompetitie
* verlies NTVV - winst/gelijkspel/verlies Maasdam: NTVV degradeert - S.V. Honselersdijk veilig

Sosef & v/d Knaap