Senioren beter dan vorige week
zondag 24 april 2005

Twee overwinningen tegen vorige week nul. Het derde won met 5-0 van KMD 3. Eigenlijk won het vierde ook: het vierde speelde de 1e helft tegen 10 man en sloot deze af met een 0-7 voorsprong. Na de rust verscheen de tegenstander met 8 man aan de aftrap. Nadat het vierde 0-10 scoorde liep de keeper weg en had de tegenstander dus te weinig mensen om de wedstrijd uit te spelen. Tja... Het achtste won met 1-0. Het zesde verloor ondanks een voorsprong na 30 seconden (!) met 1-4. Van de wedstrijd van het zesde stuurde Johan Meijer de bijgaande foto's. Ook het zevende verloor (3-2). Het tweede speelde gelijk met 1-1 en kreeg in de laatste minuten nog een paar kansen, zoals op de foto's is te zien. Van het vijfde is de uitslag niet bekend.

Condubouw