Leden van verdienste
donderdag 9 oktober 2003

Gisteravond na de bestuursvergadering ontvingen Richard van Elswijk en Bas Ophorst de zilveren speld uit handen van voorzitter Jan Bogaard behorend bij de benoeming tot lid van verdienste. De algemene ledenvergadering benoemde op 26 september Richard voor zijn verdiensten voor de vereniging. Negen jaar bestuurslid Kantinezaken en ook nog 'bouwer' van feesten. Gelukkig gaat hij daar nog mee door. Een echte vrijwilliger vanuit het hart van de vereniging; voetballen in de jeugd, het eerste en je ziet wat er van komt. Ook Bas was al benoemd voor zijn verdiensten op het gebied van sponsoring. Vooral voor de contracten met Sosef en de kledingsponsor voor het eerste elftal. Zijn eerste klus was de verlenging van de reclameborden in de Sosefhal eind '80er jaren. Bas gaat nog eventjes door om wat contracten af te ronden.
Voorzitter Jan Bogaard overhandigt de zilveren speld

Van der Meer verzekeringen