Honselersdijk viert zijn 60-jarige bestaan groots!
woensdag 22 mei 2024

Komende zaterdagmiddag op Sport Vereniging Honselersdijk vieren wij ons 60-jarig bestaan!

De dag begint met een spannende wedstrijd tussen S.V. Honselersdijk en Velo, die om 14.30 uur van start gaat. Laten we de tribunes vullen en het eerste aanmoedigen naar een overwinning in de strijd om handhaving!

Na het laatste fluitsignaal zal niemand minder dan DJ Quiten Circle het terras voorzien van heerlijke muziek! DJ Quinten is onder andere bekend van zijn hit ´Dance for me (1, 2, 3)´, dat inmiddels meer dan 81 miljoen streams op Spotify heeft.

Als dat nog niet genoeg is zal om 17.00 uur zanger Arjon Oostrom het podium betreden en de terrassen voorzien van heerlijke Hollandse klanken. Arjon Oostrom is bekend van … moeten we dat nog uitleggen? Komt die: “Pure verleiding”, “Zakka Zakka”, “Vrijmibo” en zijn heerlijke medleys! Uiteraard zal na Arjon Oostrom, DJ Quinten het terras weer overladen met muzikale klanken.

Wanneer de avond valt en het is 20.00 uur, verplaatst het feest zich naar binnen. De Westlandse DJ Youp Abbeele zal zijn set draaien tot 23.00 uur.

Kom dus allen gezellig naar de club en laten we er een onvergetelijk jubileum feest van maken!

Prins Group