Aankondiging: 60-jarig bestaan S.V. Honselersdijk
woensdag 13 maart 2024

Beste (oud-)leden en vrijwilligers van onze mooie vereniging,

Een mijlpaal van jewelste staat voor de deur, en we kunnen nauwelijks wachten om samen met jullie het 60-jarig bestaan van onze geliefde vereniging te vieren! Van donderdag 23 mei tot en met zaterdag 25 mei staat ons sportpark bol van de activiteiten die recht doen aan de rijke historie van S.V. Honselersdijk.

Donderdag 23 mei
De festiviteiten trappen af op donderdag 23 mei met een epische pub quiz in onze gezellige kantine. Een avond vol gezelligheid, serieuze hersenkrakers en natuurlijk verwennerij voor de inwendige mens. Het belooft een onvergetelijke start te worden van ons jubileumweekend.

Vrijdag 24 mei
Op vrijdagavond 24 mei richten we ons op de jongste leden van onze voetbalfamilie. We hebben speciale activiteiten in petto die garant staan voor stralende gezichten en onbezorgd speelplezier. Een ode aan de jeugd, want zij zijn de toekomst van S.V. Honselersdijk.

Zaterdag 25 mei
Zaterdag 25 mei wordt een dag vol actie op ons sportpark. De ochtend start met een feestelijk ontbijt voor de jongste jeugd, waarna er in de middag ook weer enkele activiteiten op het programma zullen staan voor deze groep leden. Als klap op de vuurpijl sluiten we het 60-jarig bestaan af met een feestavond die je niet wilt missen!

Alle oud-leden, huidige leden en bevlogen vrijwilligers zijn van harte uitgenodigd om met ons deze feestelijke mijlpaal te vieren. Laten we samen herinneringen ophalen, proosten op onze vereniging en de toekomst van S.V. Honselersdijk vol enthousiasme omarmen.

Zet de genoemde data in je agenda, zet je feestmuts op en bereid je voor op een feestelijk weekend vol gezelligheid, verbondenheid en sportieve hoogtepunten. We kijken ernaar uit om jullie allemaal te verwelkomen en samen het 60-jarig bestaan van S.V. Honselersdijk tot een onvergetelijk feest te maken!

P.S. Het totale programma van het 60-jarig bestaan maken we binnenkort nogmaals zichtbaar kenbaar op de club.

Met feestelijke groet,

De Jubileumcommissie van S.V. Honselersdijk