Uitnodiging vrijwilligersavond vrijdag 22 september 2023
dinsdag 12 september 2023

Onze vereniging is een prachtige vereniging. En om Onze Club als een draaiende machine te laten lopen, is onze groep vrijwilligers onmisbaar! Zij maken van Onze Club meer dan alleen een plek waar je voetbalt. Mede met hun vormen we met elkaar een vereniging. Daarvoor zijn wij als bestuur ontzettend dankbaar! Om dat te laten zien, drinken we daar graag met alle vrijwilligers een drankje op. Bij goed weer, bij de buitenbar en anders in de kantine op 22 september a.s.

Aanmelden
Laat ons voor 19 september weten of je erbij bent: secretaris@svhonselersdijk.nl of WhatsApp 06-25 438 106 (Ingrid Kortekaas).

Vergeten?
Als het goed is, heb je als vrijwilliger per post een uitnodiging ontvangen. Zijn we je vergeten? Dat vinden we vervelend. Laat het ons dan ook weten en mail naar secretaris@svhonselersdijk.nl of WhatsApp 06-25 438 106 (Ingrid Kortekaas).

Zoomin'