Heren 1 wint weer
dinsdag 8 februari 2005

Opnieuw moest een tegenstander van de zaal Heren 1 het onderspit delven. Dit keer was in de thuiswedstrijd HPSV aan de beurt. De Haagsche Politieagenten bleken niet bestand tegen het spel van S.V. Honselersdijk en leden een verdiende 5-4 nederlaag. De gehele wedstrijd werd gedomineerd door de thuisploeg, die in de eigen Sosefhal aan een aardige reeks van overwinningen bezig is. Deze maandagavond was voor een keer niet besteed aan Stefan van Hagen voor wat betreft het scoren. Oudgediende Ed Steevensz nam het stokje echter met verve over en scoorde in de 5-4 gewonnen wedstrijd 4 maal. Het vijfde doelpunt werd gemaakt door Mark Sentse. In de rust stond het 2 – 3. Kort na rust maakte S.V. Honselersdijk de 3 – 3.

jem-id