Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - VUC: Perry, Nico en Jan
vrijdag 31 maart 2023

Morgenmiddag staat er wederom een belangrijke thuiswedstrijd op het programma voor ons eerste elftal. Op Sportpark de Strijphorst ontvangt S.V. Honselersdijk om 14:30 uur het vlaggenschip van VUC. Gezien de stand op de ranglijst is dit een belangrijke wedstrijd, beide ploegen hebben de punten hard nodig in de strijd om handhaving.

De wedstrijdbal van de thuiswedstrijd tegen VUC wordt gesponsord door de leiders van het eerste elftal: Perry Ruinard, Nico Bruggeling en Jan van Marrewijk. Doordeweeks en in het weekend zorgen de drie heren er gezamenlijk voor dat de spelers van de selectie niets tekort komen. Niets wordt aan het toeval overgelaten, zodat voor de spelers de focus volledig op het voetbal komt te liggen.

Eerder deze week hebben de "drie musketiers" geposeerd voor het sponsorbord van verzorgster Marina van der Meer. Het was voor het drietal een hele opgave om een geschikte foto te laten schieten, maar we zijn blij dat dit uiteindelijk (ternauwernood) niet ten koste is gegaan van de voorbereiding van onze spelers.

Via deze weg willen we Perry, Nico en Jan nogmaals bedanken voor de sponsoring van de wedstrijdbal. Hopelijk zorgt dit voor een mentale voorsprong en blijven de drie belangrijke punten morgen op ons Sportpark de Strijphorst.

Tot morgen!

Van der Meer verzekeringen