Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - VELO: Ab van Dijk
vrijdag 17 maart 2023

Morgenmiddag staat dé Westlandse derby eindelijk weer op het programma. Op Sportpark de Strijphorst ontvangt S.V. Honselersdijk om 14:30 uur het vlaggenschip van VELO. In de afgelopen jaren is gebleken dat deze wedstrijd garantie is voor spektakel, de Westlandse derby van de eerste klasse stelt zelden teleur.

De wedstrijdbal van de Westlandse derby wordt gesponsord door Ab van Dijk. Door te zijn geboren in Wateringen, kon Ab er eigenlijk niet omheen om de wedstrijdbal van uitgerekend deze wedstrijd te sponsoren. Hopelijk levert de sponsoring van de wedstrijdbal ook het gewenste spektakel op, zodat het oranje van S.V. Honselersdijk wederom de boventoon voert.

Het zou een aangenaam vervolg zijn op de vorige thuiswedstrijd tegen SV Nootdorp. Toen werd er namelijk met maar liefst 5-0 gewonnen op ons sportpark, waarna na afloop van de wedstrijd Ab van Dijk ook nog in het zonnetje werd gezet. In het bijzijn van familie en vrienden werd Ab door het bestuur benoemd tot erelid van S.V. Honselersdijk, een verdienste dat zonder twijfel meer dan terecht te noemen is.

Via deze weg willen we Ab van Dijk nogmaals feliciteren met het erelidmaatschap en tegelijkertijd bedanken voor het sponsoren van de wedstrijdbal. Samen gaan we voor 3 punten in de Westlandse derby tegen VELO, hopelijk kunnen we op Super Saturday na afloop met elkaar proosten op een mooi resultaat.

Tot morgen, tot Super Saturday!

Sosef & v/d Knaap