Historische editie van het Kerstrad: 50 jaar groots gevierd
woensdag 21 december 2022

Het was lang wachten op weer een fysieke editie van het Kerstrad, maar afgelopen zaterdag was het eindelijk zover! De Kerstrad-kriebels stegen tot het dak van de Sosefhal en dat zorgde voor een ouderwets gezellige sfeer op het jaarlijkse rad. De jubileumeditie voor 50 jaar Kerstrad werd gevierd met een iets andere opzet dan normaal en ook de prijzen waren nog grootser dan ooit tevoren.

Na de opening door voorzitter Erwin van der Mark konden de vaste presentatoren Rob Thoen, beter bekend als Koning Kerstrad, en Mark Post de Kerstdames in de zaal verwelkomen. Tijdens het traditionele rad vlogen de hoofdprijzen de deur uit. Zo gingen de gelukkige winnaars onder meer naar huis met een rondvlucht Westland, een TV, een fiets en 2 tickets voor de Formule 1 in Zandvoort. Prijzen om je vingers bij af te likken, wat vervolgens door werd gezet met optredens van DJ Rob van Veen, John West en Freddy Moreira.

Nadat DJ Rob van Veen de zaal tijdens het warmdraaien alvast op z'n kop had gezet, ging de zaal los op de kantineklappers van volkszanger John West. Het blijft een specialiteit van het Kerstrad om de kantinegezelligheid naar de sporthal te brengen en ook dit jaar is dat mede door John West meer dan geslaagd. Om de line-up compleet te maken kwam Freddy Moreira ons ook nog eens vergezellen, mede mogelijk gemaakt door de sponsoring van Rovam. De energie van Freddy Moreira maakte de avond compleet, waarna DJ Rob van Veen het Kerstrad op z'n Honselersdijks mocht afsluiten.

We willen hierbij graag de vele sponsoren en vrijwilligers van het Kerstrad nogmaals bedanken. Zonder jullie is er geen Kerstrad, dat is ook afgelopen zaterdag nog maar eens gebleken. Hopelijk hebben jullie als sponsoren en vrijwilligers ook van de Honselse gezelligheid mogen genieten, we kijken er naar uit om ook volgend jaar met elkaar het rad draaiende te houden.

Tot slot bedanken we uiteraard ook alle bezoekers voor hun komst, jullie hebben er weer een mooie editie van gemaakt. We hopen dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad en inmiddels is bijgekomen van het Kerstrad, vanaf nu is namelijk het aftellen naar het volgende Kerstrad weer begonnen. De foto's van het Kerstrad zijn op onze Facebook-pagina terug te vinden.

Tot volgend jaar, tot Kerstrad!

Prins Group