Beëindigen lidmaatschap

De vereniging vindt het jammer dat je hebt besloten om je lidmaatschap bij SV Honselersdijk te beëindigen. Het bestuur ontvangt graag nog een kleine toelichting over de reden van het vertrek. Was er iets wat niet naar je zin ging? Of ben je juist altijd met veel plezier lid geweest van de vereniging en had het een hele andere reden?
Het is niet verplicht, maar als je over de reden van je vertrek een kleine toelichting zou willen plaatsen, dan kan het bestuur er misschien lering uit trekken! Andere opmerkingen aan het bestuur van SV Honselersdijk zijn hier ook welkom.

Zeg voor 1 juli je lidmaatschap op. Ieder spelend lid dat zich na 1 juli afmeldt, krijgt vanuit de vereniging € 25 administratiekosten in rekening gebracht. Dit bedrag berekent de KNVB namelijk automatisch na deze datum aan ons als vereniging door voor ieder speelgerechtigd lid.

Prins Group