Zaterdag aftrap SuperSaturday
dinsdag 13 september 2016

De bal rolt weer! Wat een fijn idee dat het voetbalseizoen begonnen is. We zijn in de zomer verschrikkelijk druk geweest om alles op en rond de velden weer in orde te krijgen voor het nieuwe seizoen.

De 3 nieuwe kunstgrasvelden zijn daar een goed voorbeeld van. Maar ook zijn er een aantal kleedkamers geschilderd. Tevens hebben wij geïnvesteerd in nieuwe verwarmingsketels zodat het “koud water”-probleem voorgoed is verholpen!

Volgende week is er de eerste “Supersaturday” georganiseerd door Senioren 7. De mannen zijn erg enthousiast dus dat wordt een prachtig feest. Graag wil ik iedereen er aan herinneren dat we een rookvrij gebouw hebben, dit willen wij ook zo houden. Ik vraag van iedereen hun medewerking om hier aan mee te werken!

Tot slot wens ik alle teams veel plezier en succes bij het spelen van hun wedstrijden. Hou jullie aan de normen en waarden van S.V.Honselersdijk dan kunnen we trots zijn op “onze club”. Het bestuur doet er alles aan om voor alle leden een mooi seizoen te organiseren.

Erik Sosef

Voorzitter S.V.Honselersdijk