Club van Honsel sluit seizoen af in Cafe Bij 't Hof
dinsdag 21 juni 2016

Na eerder dit seizoen al Café de Jachthaven in Kwintsheul bezocht te hebben heeft de Club van Honsel vrijdag 17 juni een seizoensafsluiter gehouden in Café Bij 't Hof in Honselersdijk. Voor veel leden een bekende locatie omdat hier in de vrije tijd ook nog wel is tot in de late uurtjes wordt doorgegaan. Naast een drankje werd er ook een prima buffet verzorgd door de gastheer. Uiteraard was het gesprek van de avond de promotie naar de 2e klasse, een gebeurtenis waar veel leden ook met eigen ogen getuige van waren een week eerder.

Voorzitter Alex Prins bedankte alle aanwezigen voor een mooi seizoen en wist tevens te vermelden dat het ledenaantal is gegroeid naar 65! Onder andere Sven Holstein Montage en Bouwbedrijf ROVAM werden de afgelopen weken toegevoegd aan de ledenlijst.

Naast een dankwoord voor de aanwezigen werd ook rechterhand van de voorzitter, Miranda van Marrewijk in het zonnetje gezet. Miranda is de drijvende organisatorische kracht achter Alex Prins en ontving dan ook een welverdiende bos bloemen.

jem-id