Trotse Piet Boon heeft genoten
zaterdag 18 juni 2016

Ook Het Haags Amateurvoetbal heeft een heel leuk artikel geschreven over onze promotie. Een trotse Piet Boon vertelt hierin hoe zeer hij heeft genoten en dat hij blij is dat hij zich vol overgave het zesde seizoen bij onze club ingaat. Van Sinterklaas heeft Piet niets meegekregen. En dat klopt ook. De promotie was geen kadootje en is op eigen kracht zwaar bevochten.

"Piet steekt nog een keer de loftrompet uit over zijn club 2e klasser Honselersdijk Het mooie van onze club is, dat iedereen zich zo betrokken voelt, dat ieder zijn eigen steentje heeft bijgedragen om deze dag tot een zo’n fantastische dag te maken. Ons bestuur heeft met iedereen, die de club een warm hart toedraagt duidelijk de grenzen aangegeven en het is mooi dat er dan ook geen wanklank gevallen is, alleen maar blije gezichten. Hierdoor is het spelers, begeleiding, vrijwilligers, supporters en het bestuur van SV Honselersdijk zo gegund, dat we eindelijk gepromoveerd zijn."

Lees het hele artikel via: Het Haags Amateurvoetbal.

jem-id