Veel aanmeldingen voor voetbal-clinic
zaterdag 15 oktober 2016

Voor de voetbal-clinic, die wordt verzorgd in samenwerking met ADO Den Haag hebben 111 jeugdspelers zich aangemeld, super dat er zo veel interesse voor is! We starten a.s. dinsdag om 14:00 uur op Sportpark de Strijphorst in Honselersdijk en de clinic duurt tot 17:30 uur. Jullie komen allemaal in trainingskleding met voetbalschoenen en melden je om uiterlijk 13:40 uur bij de kleedkamers die hieronder zijn vermeld.

Kleedkamerindeling:
Mini F+ F-jeugd: kleedkamer 4
E-jeugd: kleedkamer 2-3
D-jeugd: kleedkamer 16-15
C-jeugd: kleedkamer 14-13

Om 14:00 uur is het verzamelen op de tribune en daar worden jullie voorgesteld aan Rick Hoogendorp, Tom Beugelsdijk en Robbert Zwinkels, Piet Boon, Richard Gardien, Marcel Bruggeling, Izan Barendse en Tim van der Meer. Na de kennismaking worden de teams bekend gemaakt door deze voetbalsterren uit de regio en start de voetbalclinic.

Deze middag wordt in zijn geheel aangeboden door de leden van De Club van Honsel en laten we er met z’n allen een fantastische middag van maken! Tot dan!

Namens de organisatie:
Miranda van Marrewijk