Afscheid van Cees Kuyvenhoven en Jaap Koole
woensdag 1 juli 2015

Afgelopen maandagavond is er na de laatste bestuursvergadering van dit seizoen afscheid genomen van oud-bestuurders Cees Kuyvenhoven en Jaap Koole. Beide heren kregen uit handen van voorzitter Erik een dinerbon en van secretaris Kim een prachtige orchidee in de speciale SVH vaas.

Cees Kuyvenhoven:
Ruim 50 jaar lid van de club, maar helaas kon Cees vorig jaar tijdens het jubileumfeest niet aanwezig zijn, anders had hij tijdens het jubileumfeest groots afscheid kunnen nemen van de gehele vereniging. Dat gebeurde nu in alle rust op een rustige maandagavond. Cees die ooit in het bestuur is begonnen als penningmeester in de tijd dat de contributie nog cash werd betaald en je als penningmeester met veel contanten over straat ging, stopt nu na vele jaren als lid de Raad van Advies en Toezicht (RvAT).

Cees heeft de club altijd op een positieve maar wel soms met een duidelijke boodschap richting bestuur en leden de verenging wakker gehouden. Het was dan ook vaak muisstil als Cees tijdens de JAL het woord nam als voorzitter van de RvAT, met vaak mooie en humoristische teksten wist hij de vergadering te boeien. Cees namens de gehele club bedankt voor je inzet en ook al ben je dan geen voorzitter meer van de RvAT, we hopen je nog met regelmaat op de club te mogen ontmoeten.

Jaap Koole:
Op 9 november 2005 opende Jaap als nieuwe voorzitter de 1e bestuursvergadering, nadat hij een aantal jaren daarvoor in het bestuur had gezeten als hoofd van de TC. Een belangrijke opdracht die Jaap toen namens het bestuur als TC-man heeft uitgevoerd, was het samenbrengen van het jeugd- en hoofdbestuur in één bestuur. Geen eilanden binnen de club, maar met samen elkaar werken aan een goed georganiseerde en plezierige club.

Terugkijkend kunnen we zeggen dat Jaap met de bestuursleden van toen in die missie is geslaagd. Sinds het aftreden als voorzitter in 2011 van de club is Jaap de afgelopen jaren voorzitter geweest van de Stichting Sportpark Strijphorst (De Drie Essen).

Meer op de achtergrond heeft Jaap de laatste jaren zijn inspanning voor de club gedaan en is het nu een mooi moment om deze taak over te dragen aan een nieuwe man of vrouw binnen de club. Jaap namens de gehele club bedankt voor het vele werk wat jij voor en achter de schermen heb gedaan voor de club, wij zullen je zeker met regelmaat langs de lijn en in de kantine blijven zien komen als groot voetballiefhebber.

Zoomin'