Selectie Seizoensafsluiting 2014-2015
maandag 22 juni 2015

Tijdens de jaarlijkse seizoensafsluiting heeft de selectie de gehele begeleiding en de spelers die afscheid nemen in het zonnetje gezet. Dit jaar was het wederom in de achtertuin van de familie van Steekelenburg. Onder het genot de goede catering, een drankje en de muziek van “De Maatjes” is het weer een gezellige middag/avond geworden.

We weten allemaal dat het niet vanzelfsprekend is dat we iedere week weer mogen trainen, sportverzorging kunnen krijgen en de shirtjes weer netjes gewassen klaar liggen om aan te trekken. Traditiegetrouw wordt de begeleiding dan ook tijdens de seizoenafsluiting in het zonnetje gezet om hen te bedanken voor de inzet gedurende het voetbalseizoen. Grote klasse!

Daarnaast werd aftredend hoofdsponsor Sosef & Van der Knaap bedankt in de personen van Erik en Antoinette Sosef voor hun onschatbare steun aan de selectie. Helaas kon Condubouw in de personen van Frank en Claudia niet aanwezig zijn. Bij deze alsnog bedankt voor jullie steun!

Een speciaal woord van dank was er voor de later geëmotioneerde Jaco de Wijs die jaren als leider heeft gefungeerd bij het eerste elftal. In verband met drukte op het werk heeft hij besloten om er een punt achter te zetten. Daarnaast werd er afscheid genomen Mark van Vondelen die als assistent trainer één jaar de technische staf heeft ondersteund en het wasteam de familie Kok.

Voordat er genoten kon worden van de barbecue zetten de Spelersraad nog enkele spelers in het zonnetje die met verschillende redenen afscheid nemen van de selectie van s.v. Honselersdijk. Tot slot was het Erik Sosef die als Voorzitter het woord nam en nog extra aandacht gaf aan het 13 jaar jubileum van Suzanne Vis als verzorgster.

Nadat de honger gestild was, waren het de trainers die het woord namen om traditiegetrouw de trofee van meest waardevolle speler en het talent van het jaar uit te reiken. Ondanks de vele talenten die de selectie van s.v. Honselersdijk rijk is, werd Bryan de Brabander uitgeroepen tot talent van het jaar.

De verraste Tom van Schie werd bekroond tot meest waardevolle speler van het seizoen. Als enig speelde hij alle competitie wedstrijden in het 1ste elftal. Naast zijn belangrijke onschatbare waarde op wedstrijddagen, werd ook de waardering uitgesproken voor zijn trainingsarbeid en de manier waarop hij de rest hierin meeneemt.

Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor de steun en support van afgelopen seizoen. Wij hopen dat wij aankomend seizoen weer op jullie kunnen rekenen!

Prins Group