Vooruitblik S1 - GDA 1
vrijdag 24 oktober 2014

Morgen speelt het eerste haar vierde thuiswedstrijd dit seizoen in competitieverband. Na 1 verliespartij en 2 gelijke spelen wachten we nog steeds op de eerste 3-punter. Dat zal dan moeten gaan gebeuren tegen het Loosduinse GDA. De opponent is als nieuwkomer in de derde klasse uitstekend begonnen met 13 uit 6 en vinden we dan ook terug op plaats twee van de ranglijst. In uitwedstrijden komen ze bovendien goed voor de dag: 2 winst (2-1 en 1-0) en 1 gelijk (3-3).

Traditioneel, het lijkt saai maar dat vinden wij zéker niet, zien we de pupil van de week al tijdens de warming up op het veld. Als hij luistert, dan is het naar de naam Max! Fijne middag Max. Hier leest u zijn profiel:

Naam: Max van der Kraan
Leeftijd: 12 jaar
School / opleiding: Ik zit op de Dalton MAVO in klas 1A
Elftal: Ik speel in de D1
Later word ik: Weet ik niet
Mijn favoriete profclub is: Feyenoord
Mijn favoriet profvoetballer is: Pogba
Mijn favoriete trainer is: Erik van Velden
Mijn sterkste punten zijn: Snelheid en schot
Op welke plaats speel je: Linkshalf
Mijn mooiste voetbalmoment is: Westlands kampioen met de F1 en winnaar Feyenoord toernooi in de E1