Eerste tussenstand Schaduwcoach
vrijdag 26 september 2014

Hierbij de eerste tussenstand van de Schaduwcoach competitie 2014-2015. Er strijden dit jaar 58 coaches om de titel van Schaduwcoach 2014-2015.

Inmiddels zijn er drie wedstrijden gespeeld en in de wedstrijd van afgelopen zaterdag werd ook de eerste doelpuntenmaker bekend: Ralph Heskes. Van de 58 coaches hadden maar liefst 14 coaches dit juist voorspeld.

De eerte gele kaart daarentegen bleek minder voor de hand te liggen. Niemand had verwacht dat Rutger Opperman de eerste gele kaart zou pakken.

Marjo heeft de leiding gepakt in het klassement en heeft 17 punten gepakt van de 35 punten die tot nu toe maximaal behaald konden worden.

Zie de volledige stand na de eerste drie wedstrijden, eerste doelpuntenmaker en eerste gele kaart op de pagina van de Schaduwcoach.

Prins Group