Stand van zaken voortbestaan FeVoWest
zondag 21 september 2014

Op 3 juli een interim commissie was benoemd, die pogingen ging ondernemen FeVoWest weer “nieuw leven” in te blazen. Deze interim commissie bestaat uit : Leo van der Lans, Rien Mostert, Henk Stremmelaar, Hans de Jager en Wim Voois.

Op maandag 15 september heeft de interim commissie haar zienswijze, vervat ineen aantal voorstellen, overgebracht aan de vergadering van het voorzittersoverleg van FeVoWest. Over het algemeen werden de voorstellen van de interim commissie positief ontvangen. Er was zelfs sprake van enig enthousiasme.

Omdat het voorzittersoverleg statutair niet bevoegd is besluiten te nemen, werden de voorstellen uitgebreid besproken en vervolgens door de voorzitters meegenomen naar hun eigen achterban. Binnen de verenigingen zullen de voorstellen in de eigen besturen worden besproken. Alsdan zal per vereniging een eigen standpunt worden ingenomen. Op enkele onderdelen zullen de voorstellen van de interim commissie, op verzoek van het voorzittersoverleg, worden aangepast.
Op de Buitengewone Algemene Ledenvergadering, die gehouden zal worden op maandag 20 oktober a.s., komen alle voorstellen wederom aan de orde en zullen de standpunten van de diverse verenigingen naar voren worden gebracht.

Op die vergadering kunnen uiteraard wel besluiten over de gepresenteerde voorstellen worden genomen en derhalve ook over het definitieve voortbestaan van FeVoWest.

In de bijeenkomst van het voorzittersoverleg werden de heren Leo van der Lans, Henk Stremmelaar en Wim Voois benoemd in de verkiezingscommissie. Zij zullen trachten in de Buitengewone Algemene Ledenvergadering d.d. 20 oktober een nieuw bestuur te presenteren.

zie ook: de website van FeVoWest

Van der Meer verzekeringen