Johan Derksen te gast bij S.V. Honselersdijk
zaterdag 20 september 2014

Onze sprankelende vereniging S.V. Honselersdijk bestaat dit jaar 50 jaar, het zal u vast niet ontgaan zijn. In het kader van dit prachtig jubileum organiseert de vereniging het gehele jaar diverse evenementen. Als blijk van waardering voor onze sponsors organiseren wij een sponsoravond die gehouden wordt op dinsdag 7 oktober in de kantine van de vereniging op Sportpark de Strijphorst.

De avond zal een zeer interessant karakter krijgen als onze gast Johan Derksen, journalist & analist, aan de tand wordt gevoeld door TV presentator / interviewer Jan Dirk Stouten, o.a. bekend van Radio en TV Rijnmond. Door zijn ruime ervaring is Stouten een scherpe interviewer die inhoudelijke kennis koppelt aan improvisatie en een portie humor. Kortom, een confrontatie tussen deze twee voetbalkenners is een garantie voor een boeiende discussie. Naast Johan Derksen worden er voor de pauze ook een aantal clubcoryfeeën aan de tand gevoeld door Jan Dirk Stouten.

Met deze sponsoravond steunt S.V. Honselersdijk ook de stichting S.V. Gio, de sport- en leerclub van Giovanni van Bronckhorst. Er wordt uitleg gegeven over dit goede doel en een veiling georganiseerd met leuke items zoals:

- Meet&greet + wedstrijd van Feyenoord met Giovanni van Bronckhorst
- Gesigneerd wedstrijdshirt van Feyenoord
- Lid van de businessclub voor een jaar van stichting S.V. Gio
- Nog een aantal andere verrassingen van de jubileumcommissie

Naast de veiling, waarvan we hopen op een mooie opbrengst voor het goede doel, zullen wij onder alle aanwezige ook nog een prijs verloten.

Sosef & v/d Knaap