Selectie Seizoensafsluiting 2013-2014
woensdag 18 juni 2014

Tijdens de jaarlijkse seizoensafsluiting heeft de selectie de gehele begeleiding en de spelers die afscheid nemen in het zonnetje gezet. Dit jaar was de achtertuin van de familie van Steekelenburg de prachtige locatie om het seizoen af te sluiten. Onder het genot van de zon, goede catering, een drankje en de muziek van DJ Bombastic is het weer een gezellige middag/avond geworden.

We weten allemaal dat het niet vanzelfsprekend is dat we iedere week weer mogen trainen, sportverzorging kunnen krijgen en de shirtjes en broekjes weer netjes gewassen klaar liggen om aan te trekken. Traditiegetrouw wordt de begeleiding dan ook tijdens de seizoenafsluiting in het zonnetje gezet om hen te bedanken voor de inzet gedurende het voetbalseizoen. Grote klasse!

Een speciaal woord van dank was er voor Kees Lobert die jaren als assistent scheidsrechter heeft gefungeerd bij het eerste elftal. Kees mag sinds het jubileumfeest de titel 'Lid van Verdienste' dragen en werd nu door zoon Tom toegesproken met enkele mooie woorden voor de jarenlange inzet voor de vereniging.

Leon de Barbander heeft de spelers in het zonnetje gezet die afscheid nemen. Morad en Jeroen kregen het canvas doek met foto van een wedstrijd. Kenan kreeg een mooi SVH vaantje voor boven zijn bed en een mooie bos bloemen.

Nadat de honger gestild was, waren het de trainers die het woord namen om traditiegetrouw de trofee van meest waardevolle speler en het talent van het jaar uit te reiken. Ondanks de vele talenten die de selectie van s.v. Honselersdijk rijk is, werd Tim van der Meer uitgeroepen tot talent van het jaar. Als 1ste jaar senior heeft Tim een vaste plek weten te bemachtigen in het 1ste elftal. Daarnaast heeft hij als enige speler alle competitiewedstrijden, inclusief de nacompetitie, meegespeeld. Een hele knappe prestatie en een terechte benoeming! Morad werd bekroond tot meest waardevolle speler van het seizoen. Naast zijn belangrijke en meestal beslissende bijdragen in wedstrijden, is Morad ook belangrijk in de kleedkamer en heeft zich nadrukkelijk bekommerd om de organisatie van de trainingskampen. Na de afscheidsspeech van Morad, waarin hij zijn excuus maakte aan Marcel Duijvenstein, werd er een vervolg gegeven aan deze gezellige avond.

Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor de steun en support van afgelopen seizoen. Wij hopen dat wij aankomend seizoen weer op jullie kunnen rekenen!

Zoomin'