Herhaling: KNVB Jeugdvoetbaldagen
donderdag 20 januari 2011

Op 8. 9 en 10 augustus a.s. organiseert de KNVB in samenwerking met SV Honselersdijk de KNVB Jeugdvoetbaldagen. Inschrijving is al begonnen en beschikbare plaatsen zijn beperkt. Wees er dus snel bij als je ook mee wilt doen.

Deze jeugdvoetbaldagen staan onder leiding van gediplomeerde trainers en kent gevarieerde trainingsvormen met onder meer 4-tegen-4, 7-tegen-7 en een Goalmastercircuit. Als klap op de vuurpijl ontvangen alle deelnemers een promotiepakket met daarin onder meer een uniek KNVB Nike-tenue (dus shirt, broek, kousen), maar ook een Nike bal en een certificaat met de groepsfoto. Daar kun je mee thuiskomen!

Het programma duurt elke dag van negen uur ’s ochtends tot vier uur ’s middags. Er zijn dus geen overnachtingen. In de ochtend is het vooral trainen en in de middag zijn er wedstrijdvarianten waar vele fraaie prijzen zijn te winnen. Daar tussen wordt er voor een lunch gezorgd.

Alle jongens en meisjes, geboren tussen 1 januari 1997 tot en met 31 december 2002 kunnen zich vanaf heden inscrhijven: klik hier. De kosten van deelname bedragen € 89,50.

LET OP: Relatiecode is verplicht!

Om in te kunnen schrijven is het hebben van een relatiecode verplicht. Zorg dus dat deze bekend is. Jongens en meisjes, die lid zijn van een voetbalvereniging kunnen deze code op hun spelerspas vinden. Degenen die (nog) geen spelerspas hebben, moeten hun relatiecode bij de ledenadministratie@svhonselersdijk.nl opvragen. Jongens en meisjes die geen lid zijn van een voetbalvereniging, wordt verzocht voorafgaand aan de inschrijving contact op te nemen met Marjan van Reij, via marjan.vanreij@knvb.nl. Door het opgeven van persoonlijke gegevens kunnen zij dan een relatiecode ontvangen. De volgende gegevens zijn nodig: Voorletters, voor- en achternaam, geboortedatum, adres, telefoonnummer(s) en e-mailadres.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek