Vanaf de bijvelden
donderdag 20 januari 2011

Via de email kwam bij de webredactie het wedstrijdverslag binnen van de F8, geschreven door Marco Arensman. Op de elftalpagina is het hele verslag te lezen. Enkele fragmenten:

"Het was donker het park, zal de wedstrijd wel doorgaan of wordt alles afgekeurd.9 stuks springende jonge honden, niet te houden, het gaat door!! Vol enthousiasme, gekleed in een wit tenue en sommige zelfs met witte schoenen, rende onze jongens het veld op. Een prachtig gezicht, goed gekleed, grote glimlach en veel enthousiasme."

"Niemand had zin om te keepen, Scott kwam te laat opdraven en er was nog maar 1 (keepers)shirt over. Met veel tegenzin trok Scott het keepersshirt en –handschoen aan, maar toen de wedstrijd eenmaal bezig was…….jongens wat een super keeper is het toch."

"De leiders hopen nog vele van deze wedstrijd te mogen zien, zodat het ons veel zakken chips kost. Wij nodigen alle ouders, opa’s, oma’s, familie en vrienden om ook te komen kijken, want de jongens hebben afgelopen zaterdag echt grandioos voetbal laten zien!!!!"

Condubouw