Oud-trainer Hans ter Beek overleden
zondag 28 april 2024

Onlangs ontvingen wij het droevige bericht dat oud-trainer Hans ter Beek is overleden.
Hans Ter Beek is drie jaar trainer van het 3e elftal geweest onder Herman van Dinten (1995 en 1996) en 1 jaar onder Roel Hartog (1997). Wij herinneren Hans ('meneer John') als een vriendelijke en altijd opgewekte trainer en mens.

Op 5 maart van dit jaar publiceerde het Nieuwsblad van Maassluis een interview met Hans, met daarin de volgende mooie woorden over S.V. Honselersdijk 'Maar mijn leukste vereniging als trainer was in Honselersdijk waar ik drie jaar trainer was. Dat was een geweldige club; iedereen kende iedereen. Velen hadden daar een bijnaam gekregen. Zo was er iemand die ze Jan Deuk noemden omdat hij een keer een deuk in de auto van de voorzitter had gereden en een ander had als bijnaam Klep omdat hij de oren van je kop kletsten. En mij noemden ze op een gegeven moment meneer John. Eerst wist ik niet wie dat was. Het bleek de assistent van quizmaster Rolf Wouters op tv te zijn. Inderdaad leek ik daar toen op! '.

Hans ter Beek werd 82 jaar.

Wij wensen zijn familie en naasten sterkte toe in het verwerken van het verlies.

jem-id