S.V. Honselersdijk 7 in top 50 bij Wedstrijd Van Je Leven: stem en haal FC de Rebellen naar De Strijphorst!
vrijdag 26 april 2024

Eerder berichtten we al dat S.V. Honselersdijk 7 (alias Het Zeuvende) een gooi deed naar 'De Wedstrijd Van Je Leven'. Vandaag is door ESPN de top 50 bekend gemaakt en daarin vinden we ons eigen Zeuvende ook terug tussen de 50 overgebleven teams die kans maken op de wedstrijd tegen FC De Rebellen.

Het zou natuurlijk fantastisch zijn om onze mooie club op de kaart te zetten met een live tv-wedstrijd tussen het Zeuvende en FC De Rebellen op vrijdag 31 mei. VV Maasdijk heeft vorig jaar het goede voorbeeld gegeven door een zeer mooi Westlands evenement neer te zetten, nu hopen de mannen van S.V. Honselersdijk 7 dat onze vereniging aan de beurt is!

Stemmen kan op de website van de Wedstrijd Van Je Leven.

Vergeet ook niet S.V. Honselersdijk Zeuven te volgen op Instagram voor eventuele acties m.b.t. de wedstrijd van hun leven.

Van der Meer verzekeringen